Posisi Dan Teknik Rahsia Untuk Buatkan Isteri Mengigil Kesedapan Sampai Minta 3 Round Dibuatnya..!!




Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun ramai isteri yang tidak puas ketika jimak bersama pasangan.


Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di kedua bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda dilaksanakan sebaiknya.

Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya tidak puas…



Info Pertama :-



Berikut adalah 9 tip memuaskan isteri anda di ranjang:



1.Isteri anda akan lebih cepat klimaks jika anda mendayung mengikut ritma tertentu. Carilah ritma yang sesuai seperti laju, laju perlahan atau laju, laju,laju. Jika anda sudah menemui ritma yang di sukai isteri anda, dia pasti akan cepat datang inzal.

2.Gunakan kreativiti anda untuk merangsang isteri ketika foreplay. Cari satu imaginasi yang boleh memberi kepuasan kepada isteri anda setiap kali anda lakukan seks.

3.Fokus pada bahagian atas badan isteri anda ketika anda lakukan foreplay. Sentuh sekali sekala bahagian vagina untuk lihat sama ada bahagian tersebut sudah basah atau tidak. Percayalah, isteri anda pasti akan cepat klimaks apabila anda mula berdayung nanti.

4.Gunakan jari untuk merangsang g-spot isteri anda sambil merangsang klitorisnya menggunakan lidah anda. Rangsangan sebegini pasti akan memuaskan isteri anda.

5.Letakkan badan anda secara lurus apabila anda ingin merangsang vagina isteri anda supaya kepala anda tidak kebas apabila anda merangsang klitoris dia dengan lidah anda.

6.Rangsang bahagian peha dan bahagian atas vagina isteri anda dengan rabaan tangan semasa anda sedang jilat biji kelentit dia. Dia pasti tidak keruan dengan tindakan anda ini.

7.Kekalkan rangsangan emosi ketika berhubungan seks seperti pandangan mata, ayat – ayat cinta dan rabaan yang penuh kasih sayang.

8.Bagi hint kepada isteri anda bahawa anda inginkan dia nanti. Hint akan menyebabkan dia rasa tertunggu – tunggu dan sudah pasti dia tidak sabar untuk capai kepuasan.

9.Sentiasa target untuk berikan isteri anda dua kali orgasm sebelum anda sendiri mencapai 


klimaks.Renungkan sebentar…..anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun atau cuma melebihkan keperluan

zahir dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?

Info ke-2:-


Bahagian badan isteri yang sensitif pada rangsangan.



Zon erotik adalah bahagian badan yang mudah terangsang apabila di sentuh atau di rangsang. Pada badan isteri anda, terdapat beberapa bahagian yang sensitif pada rangsangan. Maksudnya, apabila anda rangsang atau sentuh bahagian itu, isteri anda akan mula bernafsu. Berikut adalah bahagian badan yang saya maksudkan.

Rambut dan kulit kepala ; Apabila anda membelai lembut bahagian rambut dan kepala isteri anda, isteri anda akan rasa selesa kerana terasa dirinya di sayangi. Mencium sammbil membelai rambut dan bahagian kepala akan merangsang isteri anda untuk lebih bernafsu.

Telinga ; Telinga sentiasa menjadi bahagian sensitif bagi seorang
wanita. Apabila anda membisikkan kata – kata cinta di telinga ,
kemudian anda cium telinga isteri anda, nafsunya pasti akan naik.

Bbir ; Rangsangan di bahagian bibir pasti akan menaikkan nafsu isteri anda. Oleh itu, anda belajarlah jadi pencium yang baik untuk merangsang isteri anda.

Leher ; kucupan di leher akan memberi sensasi yang sangat hebat pada isteri anda. Jangan tinggalkan bahagian leher ketika anda ingin lakukan foreplay terhadap isteri anda.

Tangan ; Tangan juga adalah bahagian yang sensitif pada rangsangan. Memegang tangan isteri dengan lembut dan perbutan menghisap jari isteri anda boleh menaikkan nafsu dia.

Belakang badan ; bahagian tulang belakang jika anda cium secara perlahan – lahan atau mengusap – usapnya, ia boleh menaikkan lagi nafsu isteri anda.

Punggung ; Ramasan pada bahagian punggung pasti akan menaikkan nafsu isteri anda.

Perut ; Rabaan dan kucupan pada bahagian perut boleh memberi perasaan nikmat pada isteri anda.
Kaki ; dari bahagian peha sehingga ke tapak kaki, adalah bahagian yang sangat sensitif pada sentuhan.

Payudara ; Payudara sudah tentu adalah bahagian yang sensitif di mana hisapan pada puting dan ramasan lembut boleh mendatangkan inzal pada isteri anda.

Vagina ; usapan lembut dan jilatan boleh menaikkan nafsu isteri anda pada tahap yang lebih tinggi.

Bahagian – bahagian badan ini perlu anda tahu supaya ketika anda lakukan foreplay nanti, senang untuk merangsang isteri anda pada tahap maksimum.



Info ke-3:-



Cara tercepat merangsang isteri anda sehingga dia klimaks.



Pertama, anda perlu faham bahawa perempuan adalah berbeza darilelaki. Wanita adalah makhluk yang penuh dengan emosi dan mereka tidak akan cepat terangsang apabila hanya melihat lelaki bogel di hadapan mereka. Jadi, untuk merangsang isteri sehingga klimaks, anda perlu rangsang dia secara emosi, kemudian fizikal dan terakhir masukkan dia ke dalam mood untuk bersetubuh.

Berikut adalah tiga langkah untuk merangsang isteri anda dengan pantas.
Pertama : Rangsang perasaan dia.

Bermain cinta dengan isteri anda seperti anda dukung dia ketempat tidur atau anda beri dia hadiah atau anda bermain sms lucah sepanjang hari atau sentiasa bersikap romantis dengan isteri anda. Apabila isteri anda terbit perasaan sayang atau rasa cinta yang meluap – luap pada anda, dia pasti tidak sabar untuk adakan hubungan seks dengan anda.

Kedua : Foreplay.

Tidak perlu tergesa – gesa, anda cium isteri anda dengan manja dan penuh kasih sayang. Gunakan tangan untuk meraba – raba seluruh badan isteri anda. Bermain tarik tali dengan isteri anda seperti mencium dan dalam masa yang sama rangsang dengan kata –kata lucah. Perhatikan reaksi isteri anda. Jika dia sudah bernafas laju dan seperti sudah terangsang, anda teruskan pada langkah ketiga.

Ketiga : bermain di klitoris.
Apabila pasangan anda seperti sudah terangsang dan vagina dia mulai basah, anda rangsang klitoris pasangan anda. Gunakan lidah untuk merangsang kerana permukaan lidah adalah lembut dan ia pasti akan memberi sensasi yang bagus pada pasangan anda.

Percayalah, selepas beberapa minit isteri anda pasti akan klimaks untuk kali pertama dan anda boleh teruskan hubungan dengan bersetubuh pula. Satu kelebihan apabila isteri anda datang klimaks sebelum anda menyetubuhinya adalah dia akan cepat terangsang untuk klimaks seterusnya kerana mood dia sangat inginkan seks. Anda juga akanpuas apabila zakar anda di rangsang hebat oleh vagina isteri anda yang sedang tenggelam dalam lautan nafsu.

Info ke-4:-

Empat cara untuk beri isteri anda orgasm yang lebih baik.

Jika anda suami yang mahu cari cara untuk memuaskan isteri anda, anda boleh baca empat cara berikut.

Cara pertama ; Tenang.

Jangan gelojoh atau seperti kehilangan arah apabila mengadakan hubungan seks. Tenangkan minda anda dan rancang strategi untuk memuaskan isteri anda. Mulakan dengan permainan foreplay dan seterusnya persetubuhan.

Cara kedua : Rangsang bahagian badan isteri selain vagina dahulu.

Pada permulaan permainan, anda rangsang bahagain selain vagina dahulu. Lakukannya secara perlahan – lahan. Apabila anda merangsang bahagian badan yang lain, isteri anda akan fokus dan menyuruh anda untuk rangsang bahagian vagina. Apabila anda sentuh dan mula merangsang bahagian vagina, dia akan alami orgasm yang hebat kerana seluruh mindanya tertumpu pada bahagian tersebut.

Cara ketiga ; Cium seluruh badan isteri anda.

Apabila anda mencium seluruh badan isteri anda, dia akan rasa anda sangat sayang pada dia. Jadi, dia orgasm yang dia akan peroleh adalah lagi hebat kerana kasih sayang yang anda tunjukkan.

Cara keempat : Jelajah seluruh bahagian vagina isteri anda.
Jangan hanya tumpukan pada bahagian lubang vagina dan biji kelentit sahaja, rangsang juga bahagian yang lain dan vagina. Ini kerana bahagian sensitif wanita adalah tidak tentu dan mungkin ada bahagian yang lebih sensitif di sekitar vagina yang anda tidak tahu.

Bayangkan jika anda mampu membuat isteri anda MENJERIT nama anda semasa dia mencapai orgasme Pancutan/Ejakulasi sehingga membuat seluruh tubuhnya menggigil hasil teknik rahsia dari yang anda pelajari dari eBook ini. SELAMAT MENCUBA..!!