Apa Yang Ayda Jebat Lakukan Sampai Tak Dapat Tidur Malam? Hmm.


Nampaknya Ayda Jebat buat ketika ini enggan berkongsi dengan lebih lanjut tentang perkara menarik yang sedang dilakukannya malah ternyata apa yang dilakukan oleh Ayda buat masa sekarang ternyata membuatkan matanya macam orang tak cukup tidur.
Malah dengar khabarnya penyanyi ini juga tak dapat tidur malam kerana sibuk memikirkan idea untuk muzik video terbaru Pencuri Hati dalam versi dangdut! Entah macam manalah agaknya jadi video klip nanti.
Dengarnya Ayda Jebat mencuba sesuatu yang baru berkaitan #projectxt, ada kaitan ke?
Bagi nak dapatkan idea untuk muzik video terbaru itu, Ayda Jebat ada memberi sedikit bayangan bahawa mungkin produk yang sedang diujinya kini membuatkannya tidak dapat tidur di waktu malam. Mana tidaknya, kalau dah leka layan Youtube sampai pagi, memang tak sedar apa!
Tapi, jika anda ada idea muzik video ala ala dangdut untuk dikongsikan bersama, boleh saja kongsikan di ruangan komen. Ayda Jebat atau peminat suka panggil Kenid ini tidur lambat pun masih cergas. Tak percaya cuba tengok video di bawah.

Tapi kan, anda semua pernah dengar apa apa tentang #projectxt yang Ayda Jebat asyik sebut dalam video di atas? Kalau Ayda Jebat pun boleh berjaga sepanjang malam untuk layan #projectxt, kami pun mahu turut serta.
Kalau anda rajin, boleh tengok tengok hashtag #projekxt di laman sosial utama seperti Facebook, Instagram mahu pun Twitter — mana tahu boleh dapat idea apa sebenarnya #projectxt ini.
Kami lihat sendiri di Twitter yang #projectxt ini mula diperkatakan ramai dan nampaknya Youtuber terkenal, Jinnyboy juga tidak ketinggalan untuk turut serta dalam #projectxt ini. Tak sabar kami mahu tahu lebih dalam tentang semua ini.

Untuk Ayda Jebat, bolehlah ganti tidur nanti letih kesian awak, heh.