Baru berusia 17 tahun sudah sanggup ikut teman lelaki hingga ke rumah sewa!! Lepastu Dahla Buat...


Aduhai... tak tahu aku nak cakap macam mana lagi dengan perangai budak-budak muda zaman sekarang ni.

Makin hari semakin menjadi-jadi sumbang mahram diantara lelaki dan perempuan yang belum ada ikatan pernikahan yang sah.

Bukan aku nak cemburu ataupun jeles dengan pasangan ini, tapi inilah yang nak aku tunjukkan kepada korang semua bagaimana kelakuan anak-anak muda kita zaman sekarang ni yang semakin teruk akhlak mereka.



Dengan memakai tudung, si perempuan tu dengan rela hati menyerahkan tubuhnya untuk 'dirata' oleh dua orang lelaki di sebuah rumah sewa yang tak dapat aku nak beritahu korang di mana lokasinya.

Klip video ni aku dapat di sebuah facebook salah seorang pengguna yang di muat naik baru-baru ini. Katanya, budak perempuan ni baru berusia 17 tahun.

Maknanya, baru lepas ambil SPM la ye. Mungkin kurang perhatian daripada ibu bapa agaknya budak perempuan ni sanggup ikut lelaki yang baru dikenalinya sampai ke dalam rumah sewa.

Apa-apa pun, korang lihat la sendiri klip video ni yang dimuat naik oleh salah seorang lelaki yang mengatakan dia adalah si perakam tersebut.