Aku Dgn Suamiku Selalu Bergaduh, Satu Hari Dia Baru Balik Dari Kerja. Masuk Jer Bilik Aku Terus Melenting Dia, Suami Terus Usap2ku Dan...




Rumahtangga Minah dan Wahid selalu
mengalami krisis. Tidak kira siang
> atau malam, mereka akan bertengkar.
Setiap pertengkaran pastinya menggangu
> > jiran tetangga.
>
> > "Kalau aku mati, aku akan menjadi
hantu dan mengorek tanah di depanku
> > untuk keluar mencekik engkau,"
terdengar pekikan si Wahid. Jiran yang
> > mendengar terkejut besar dengan
ugutan si Wahid terhadap isterinya
> kerana diketahui Wahid mempunyai ilmu
hitam yang sangat luar biasanya.
> >
> Beberapa hari berlalu. Wahid ditemui
mati akibat mangsa langgar lari.
> > Walaupun benci, tetapi sebagai
isteri Minah tetap menguruskan
> pengebumian suaminya dengan baik.
Seminggu selepas itu, jiran tetangga
amat
> kehairanan melihat Minah yang
langsung tidak merasa takut dengan
ugutan suaminya dahulu.
>
> > "Engkau tidak takut dengan sumpah
suami kau dulu?" tanya jirannya.
> > "Tidak!" jawab Minah.
> > "Biarkan saja dia mengorek tanah.
Aku dah tanam dia mengadap kebawah!"