Gilaaa Inilah PERBUALAN Terakhir MANGSA DENGAN SUSPEK BUNUH Sebelum DI TETAK Sampai Mati DI Kuala Terengganu..Patut Lah Sanggup Tetak Sampai MATI.

Gilaa Inilah PERBUALAN Terakhir MANGSA DENGAN SUSPEK BUNUH Sebelum DI TETAK Sampai Mati DI Kuala Terengganu..Patut Lah Sanggup Tetak Sampai MATI

Kronologi kes bunuh di hadapan Pejabat Agama Islam Negeri Terengganu


- Sepasang kekasih dan abg  si perempuan pergi ke pejabat agama. Ini kerana abg kandung wanita tersebut mengesyaki yg lelaki itu sudah berkahwin.(kasihnya seorang abang kepada seorang adik perempuan ingin memberikan jodoh terbaik untuk si adik).

- si wanita tidak mempercayai kata2 abangnya yang lelaki tersebut sudah berlahwin (adik lebih percayakan org lain berbanding abg sendiri kerana ..)



HJ.jpg


HJJ.jpg

-pejabat agama sah kan lelaki tersebut sudah mempunyai 2 bini..berlaku lah perang mulut dalam bilik kaunseling.

-sampai tempat parking, si kekasih adik telah menikam abg kandung wanita itu sehingga mati dan melarikan diri kerana tidak berpuas hati. Inikah  yg dinginkan wanita itu?lelaki seperti ini ingin dijadikan suami

Kepada wanita diluar sana, dengar dan percaya dahulu la pendapat ahli keluarga kita dahulu berbanding org luar kalau hadapi kes mcm ni.. kerana syaitan banyak berupa manusia sekarang ini..